מדוע לוגו באמת חשוב מאוד להצלחת העסק?
תכירו בזה או לא, בניית לוגו לעסק היא הפנים של העסק שלכם, הלוגו שלכם הוא חזות העסק שלכם.
לוגו לעסק גם משקף את האישיות של העסק שלכם ,הוא גם משקף את האישיות שלכם,הערכים והעקרונות שלכם.
לוגו לעסק הוא אחד הכלים הידועים ככלי שיווקי לעסק. לוגו לעסק קובע את הזהות שלכם!
בעולם השיווקי של היום זה קשה מאוד עד כמעט בלתי אפשרי למצב את עצמך בשוק ללא לוגו לעסק שלך.
במונחי ההדיוט: לוגו הוא אפשר לומר כמו קיצור מנטלי למוצר או לחברה. הנה דוגמא - כמה מכם באמת יצליחו לזהות מכונית רק על פי צורתה וללא הופעתו של הלוגו בפגוש הרכב או בחזיתו ?
כוחו של הלוגו לעסק טמון באופן טבעי בחזותו. מחקרים רבים מראים שאנשים זוכרים טוב יותר ומגיבים מהר יותר לתמונות מאשר לטקסט (דור ה-Y מחזק מחקר זה אף יותר),”זה פשוט מצלצל טוב יותר”.
עם זאת,זה לא מספיק כדי ליצור זהות מותג עבור העסק שלכם. לוגו לעסק שלא בוצעה חשיבה מעמיקה שכוללת את כל השלבים של בניית הלוגו לעסק (השלבים נמצאים במאמר נוסף שכתוב באתר החברה “לוגו בנק”)
יכול מהר מאוד להרוס את תדמית העסק שלכם או החברה.מאידך,לוגו שעוצב ע”פ הכללים ובקפידה יכול להגיע ללקוחות הפוטנציאלים של העסק שלכם ולתקשר איתם באופן ברור ובמסרים הברורים שאותם אתם רוצים להעביר החוצה. לכן, עיצוב הלוגו,צבעו וצורתו חשוב מאוד עבור העסק שלכם.
הלוגו יוצר לך את התדמית החזותית לעסק שלך.
בעולם התאגידים של היום “תמונה” היא הכל. אנו רואים זאת לא מעט בחברתנו כאשר לקוחות מגיעים אלינו ואנו יוצרים עבורם ניתוח עסקי. לקוחות שעוסקות בשיווק לרוב יקבלו עיצוב מאיתנו שישדר וישקף תקיפות,נועזות ועוד. לעומת זאת,לקוחות בעלי משרדים ממלכתיים יותר כמו חברות ביטוח,עורכי דין וכו’ היה לוגו שמשקף דרכו יציבות ומהימנות כל זאת על מנת למשוך את הקהל המתאים ביותר לעסק שלהם.
עם זאת, השוק העסקי כיום מוצף בלוגואים מכל עבר,מהפינה העליונה במסך הטלוויזיה ועד ללוגו בפינה הימנית של העיתון של הבוקר. בעולם כזה שמוצף כל כך בלוגואים,תמונות וסמלים של מתחרים וחברות לכן,לעיצוב הלוגו לעסק יש משמעות ועליו להיות מוצג באופן ספציפי וייחודי אל מול הצרכן כדי ליצור בידול אמיתי אל מול שאר החברות.
לוגו מחזק נאמנות צרכנים
העבודה על הלוגו ממשיכה גם לאחר שקבעתם את התמונה והזהות של הלוגו. חלק גדול מהאפקטיביות של הלוגו שלכם היא פעולות הרפטיציה שתבוצע על ה לוגו שלכם. הכרות מעמיקה וחוזרת ללקוחות שלכם עם הלוגו שלכם היא מפתח להצלחתו של העסק ויצירת נאמנות צרכנים ונאמנות למותג.
כאשר הלוגו שלכם כבר יחל לפתח את נאמנות הצרכנים להם אתם מצפים הצעד הבא הוא לראות אותו חוזר ונשנה כמה שאפשר בשלל המדיות הפרסומיות.בכל מקום שהחברה שלכם מוזכרת או מופיעה גם הלוגו יחד איתה!
גם הצצה קטנה של הלוגו שלכם מספיקה כדי שהלקוח\צרכן יתייחס ויקשר זאת לעסק לכם.
הלוגו שלכם הוא כלי השיווק החזק ביותר שלכם
עם שיווק נכון לוגו לעסק יכול להיות הסיבה העיקרית למכירת המוצרים של העסק שלכם.קחו דוגמא את נייקי,לוגו עם נאמנות ענקית של צרכנים שהפך להיות סמל סטאטוס של מוצרי ספורט איכותיים.אסטרטגיית השיווק של נייקי הייתה לשייך אנשים פופלארים ומוצלחים מענף הספורט עם המותג שלהם וכך יצרו מותג ענק של יצרית ציוד ספורט מקצועי באיכות גבוהה.
לוגו לעסק הוא כמו החתימה האישית שלכם,הוא מוכיח את הבעלות המשפטית שלכם והוא שומר עליכם מפני זיופים.
אז אם תהיתם האם כדאי להשקיע בעיצוב הלוגו לעסק שלכם, מקווים שהמאמר הזה הצליח להסביר לכם כמה הלוגו חשוב עבור העסק שלכם.
השקיעו בעיצוב ובניית הלוגו לעסק שלכם, לבסוף ללא ספק גם תקצרו את הפירות!